Lényegében már végeztek az Opel Astra TCR finomhangolásával, már csak az utolsó tesztkilométereket futják a prototípusok, mielőtt az első vásárlók február végén megkapják a kulcsrakész versenyautójukat.

A portugáliai Estorilban gyűjtötték a kilométereket, hogy ellenőrizzék az általuk választott első függőcsapszeg helyességét: nem egyszerűen gyors, hanem az első abroncsokkal kíméletesen bánó futómű-geometria kialakítása volt a cél. A 330 lóerős autónál gyorsítás, a lassítás és a kanyarodás is ezeket veszi a legjobban igénybe, és noha könnyen lehet olyan futómű-geometriát találni, amellyel egy körön verhetetlen az autó, jelen esetben az volt a cél, hogy az egész versenytávon ütőképes legyen a végeredmény.

A TCR szabályzatban sok mindent pontosan meghatároznak, de az első felfüggesztés függőcsapszege nincs ezek között, szóval erre az alkatrészre koncentráltak – és úgy ítélik az Opel Motorsport szakemberei, hogy sikerrel jártak. Az Astra TCR első éles bevetésére április 2-án, a Touring Car Racing Series bajnokság első futamán Bahreinben kerül sor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Hozzászólások