Volvo műszerfalat kapott a legújabb kínai pickup

2016. január 21. (csütörtök)

A Changan gyár két új platós kisteherautót dobott piacra, a drágábbik belseje az előző generációs Volvo S80-as koppintása.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A kínai Changan egyszerre két darab pickupot dobott most piacra, a Shenqi F50-es nevű autóval azokat a vásárlókat célozzák, akik személyautós kényelmet várnak el a haszonjárműtől – talán ezért másolták le szinte tökéletesen az utolsó Volvo S80-as műszerfalát; ezt az autót tovább gyártják Kínában a helyi piac számára.

Egyszerűbb a középkonzol, de egyértelműen a Volvo S80-ast mintázza a műszerfal. Légzsák nincs Egyszerűbb a középkonzol, de egyértelműen a Volvo S80-ast mintázza a műszerfal. Légzsák nincs


Ennek az orrában egy 2,2 literes, 105 LE/190 Nm teljesítményű benzines dolgozik, a váltó 5 fokozatú, kézi kapcsolású. Fontos eltérés a Volvo S80-ashoz képest, hogy a Changan Shenqi F50-esben nincs légzsák, szóval utasvédelem terén komoly lemaradásokkal küzd, de hát a 62 900 jüanos, azaz 2,76 millió Ft-os áron ennyit lehet elvárni.
Az 5,5 méteres hossz jelentős része a hátsó fellépő Az 5,5 méteres hossz jelentős része a hátsó fellépő

A Shenqi F30-as még egyszerűbb kialakítású, az indulóára is csak 49 900 jüan, azaz 2,2 millió Ft. A benzinmotor ez esetben 1,5 literes, 110 LE/142 Nm teljesítményű, és olyan plató is kérhető, amelynek nem csak a hátulja, de az oldalfalai is lehajthatóak. Ebből is két tengelytávolság van, a karosszéria teljes hossza 5-5,5 méter.

Lehajtható a plató oldalfala is a munkára szánt F30-asnál Lehajtható a plató oldalfala is a munkára szánt F30-asnál

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Volvo műszerfalat kapott a legújabb kínai pickup

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér