Visszatér az Opel Calibra

2010. november 26. (péntek)
Nick Reilly egy interjúban elismerte, hogy a Calibra sikerét szeretnék megismételni az Insignia padlólemezére épülő kupéval.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Insignia alapú kupét készít az Opel Insignia alapú kupét készít az Opel
A GM-en belül az Insignia padlólemez fejlesztésével a rüsselsheimi Opel fejlesztőközpont foglalkozik, amióta a trollhättani Saab központtól megszabadultak. Az Európában Év Autójának is megválasztott autóhoz nagy reményeket fűznek az Egyesült Államokban is, márpedig az Atlanti Óceán túlpartján még mindig van igény a kupékra.

Az Insignia padlólemezére épülő autó a Camaro alá kerülne a kínálatban, és a gyártási darabszámok növelés emiatt mifelénk is forgalmazni fogják. Nick Reilly, az Opel vezetője egy interjúban azt mondta, pontosan olyannak képzelik el az új kupét, mint 2007-es Genfi Autószalonon leleplezett GTC tanulmány – később ebből lett az Insignia. Várhatóan anyagi megfontolások miatt azokat a motorokat kapja majd a kupé, mint a limuzin és kombi változatok, igaz, várhatóan nem adják alább az 1,6 literes, 180 lóerős turbómotornál.

  Lehet, hogy teljesen egyedi karosszériát kap az új, első/összkerékhajtású autó Lehet, hogy teljesen egyedi karosszériát kap az új, első/összkerékhajtású autó

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Visszatér az Opel Calibra

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 208, Seat Ibiza, Honda Civic Type-R, Toyota Avensis, Volkswagen Sharan
  • Volkswagen Buggy
  • Teszt: BMW 228i Cabrio, Mercedes-Benz CLA 200 CDI Shooting Brake, Fiat Dobló Panorama 1.6 Multijet, BMW R 1200 R
  • Szerviz: fékteljesítmény növelése
  • Használt autó vásárlói szokások

Időjárás

Budapest

derült
35 °C
18 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér