Típusnevet cserél a Tata - a világpremier után

2016. február 3. (szerda)

Zica néven mutatkozik be az Új Delhi Autószalonon a Tata új kisautója, de azt is kiírják majd mellé, hogy más néven kerül majd a szalonokba.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Tata Motors nagy reményeket fűz új kisautójához, amelynek hosszas elmélkedés után a Zippy Car kifejezésből rövidített Zica nevet választották ki. Még az se zavarta az indiaiakat, hogy portugálul ez balszerencsét jelent, mivel nem kívánták olyan országokban forgalmazni az autót, ahol a portugál a hivatalos nyelv.


Azonban a zika-vírus okozta járvány kitörése miatt most mégis visszakoztak a stratégák, és a hivatalos állásfoglalás szerint alaposan megvizsgálják az új autó elnevezésének kérdését. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy válságstáb már több tanácskozást is tartott az ügyben. Legnagyobb valószínűséggel a Kite nevet választják majd befutónak, hiszen ezen a kódnéven fejlesztették az új típust.

Nehezíti a dolgot, hogy az első autók már úton vannak a márkakereskedésekbe, és a most megrendezésre kerülő Új Delhi Autószalonon van a közönségpremier, szóval máris elkéstek az új névvel. Ennek megfelelően a potenciális vásárlók ugyan Zica néven találkoznak majd az újdonsággal a cég standján, de ugyanakkor ott már azt is jelzik majd, hogy pár hét múlva más néven találják majd meg az autót a márkakereskedésekben. Már két hónapja reklámozzák a Tata Zicát, a kampány arcának Lionel Messi-t szerződtették, de a videókban nem jelenik meg az autó neve. Lehet, hogy valamit sejtettek már korábban is?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Típusnevet cserél a Tata - a világpremier után

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér