Mintha két külön tervezőcsoport készítette volna a Kia GT4 Stinger formatervét, és csak későn vették észre, hogy elfelejtettek fényszórót rajzolni neki. Mivel a bukólámpa már nem divat, a ködlámpafészek LED-ekkel való megtöltésével orvosolták a bakit. Egyébként nagyon összeszedett autónak tűnik a dél-koreai sportkocsi, amely a legjobbaktól merít.

A kerékjáratok felett domborodó övvonal olaszos, a hatvanas-hetvenes éveket idézi, ugyanez mondható el a hátfalra is kiterjedő hátsó szélvédőről – igaz, ezt a megoldást leginkább japán autókon látjuk. A modern részletek miatt egy pillanatig nem kétséges, hogy nagyon is mai autót látunk a képeken, az első fényszórók mellett a kacifántos hátsók is LED-del világítanak.

Szerencsére a legizgalmasabb részen, azaz a hajtásláncon nem spóroltak, elöl hosszában kerül beépítésre a 2,0 literes benzines turbómotor, amelynek 315 lóereje egy hat fokozatú, kézi kapcsolású váltón keresztül gyilkolja a hátsó kerekeket, a sperrdifinek köszönhetően igen hatásosan.

Ráadásul reménykedhetünk abban, hogy mindez nem csak elméleti lehetőség lesz, hiszen a sokkal kisebb méretek – hossz 431 cm, tengelytáv 268 cm – miatt nem a technikát kölcsönző Hyundai Genesis Coupe vetélytársa, sokkal inkább a Toyota GT-86/Subaru BR-Z vevőket szólítja meg. Arra azonban sajnos nincs esély, hogy a sok apró lyukkal „átláthatóvá” tett A oszlop a gyakorlatban is megvalósuljon, pedig az a leginkább praktikus része a Kia GT4 Stinger-nek.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!