Drámai megjelenésű tanulmányt mutatott be a Lexus a Párizsi Autószalonon, az UX-szal kapcsolatban az a legfontosabb hír, hogy két éven belül sorozatgyártásban is elérhető lesz majd – némileg visszafogottabban, persze –, mint a CT 200h elnevezésű kompakt hibrid utóda. A dél-franciaországi ED2 fejlesztőközpontban alkották meg az új formavilágot megelőlegező megjelenést.
lexus2
A külső-belső megjelenést igyekeztek összhangba hozni, ezért lett különösen vékony az A oszlop – lehetőség szerint alig akadályozza valami az elöl helyet foglalókat a külső észlelésében. A műszerfalon hologramos megjelenítéssel készítettek 3D-s hatású kijelzőt, egyébként pedig átlátszó felület alatt rejtőző érintőkapcsolók vannak; az anyósülésen helyet foglalónak külön kezelőszerve van az ajtókárpiton az őt érintő dolgok vezérlésére.
lexus3
Az utasteret kettősség jellemzi, elöl sportos a hangulat, vezetőközpontú a kialakítás, míg a második sorban kényelmes és puha kanapé várja az utasokat, ami átlóg még a hátrafelé nyíló hátsó ajtókra is. Elöl a Kinetic Ülésnek nevezett alkalmatosságok várják az utasokat, ami fémvázra szőtt, műanyagból készített pók-selyem hálót húznak. Azt nem árulták el, milyen hajtást kapott a Lexus UX tanulmány, de nagyot nem tévedünk, ha a legújabb Prius hibrid hajtását képzeljük bele.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!