Saab PhoeniX – a svédek jövője

2011. március 16. (szerda)
A következő, 2012 októberében bemutatkozó Saab 9-3-as egészen jó előrejelzése a Genfben bemutatott PhoeniX tanulmányautó.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Néhány látványos megoldástól elbúcsúzhatunk, de az orral például találkozhaunk majd az új 9-3-ason Néhány látványos megoldástól elbúcsúzhatunk, de az orral például találkozhaunk majd az új 9-3-ason
Furcsa külsejű kupé a Saab PhoeniX tanulmány, amely azonban mégis figyelmet érdemel, hiszen az a következő Saab 9-3-as előzetese.

Az orr megjelenése egészen közel áll a véglegeshez, és a hátsó rész se fog sokat változni, az új generációs autóból ugyanis készül majd ötajtós limuzin is. A legnagyobb újdonságot azonban az autó Phoneix (kis X-szel a végén) névre hallgató padlólemeze jelenti, amely egységes kapcsolódási pontokkal áll össze teljes egésszé. Ennek a megoldásnak az előnye, hogy szabadon változtatható minden dimenziója, így a 4,2 méter hosszú Saab 9-1 és az 5,5 méteres Saab 9-7 (kínai piac) is ugyanarra a padlólemezre épülhet.

  A PhoeniX tanulmány már az új, moduláris Phoenix padlólemezre épül. Idővel ez kerül az összes Saab alá A PhoeniX tanulmány már az új, moduláris Phoenix padlólemezre épül. Idővel ez kerül az összes Saab alá

Elöl MacPherson rugóstagos felfüggesztés, hátul többlengőkaros, független híd dolgozik majd az összes Saab alatt, illetve a PhoeniX tanulmányban is használt elektromotorral hajtott hátsó tengely is kerülhet az autók alá. Utóbbi olyan hibrid hajtást eredményez, amilyet a francia PSA dob piacra hamarosan.

  Hátul lesz a legtöbb változás, de azért a fő irány stimmel Hátul lesz a legtöbb változás, de azért a fő irány stimmel

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Saab PhoeniX – a svédek jövője

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

zápor
25 °C
10 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?