Noha méretben nagyon közel van a nemrég bemutatott GLB-osztályhoz a Daimler konszern kínai almárkája, a Denza új X modellje, az nem a németek kompakt padlólemezét használja, hanem a partner BYD technikáját – egészen pontosan a BYD Tang szabadidő-autó elektromos és plug-in hibrid változatát csomagolják át.

A Denza X hétüléses karosszériája 4890 mm hosszú, 1950 mm széles, 1725 mm magas és 2820 mm a tengelytávolság. A villanymotoros kivitel 20 colos felniket kap (255/50), míg a plug-in hibrid 22 colos (265/40) kerekeken gördül. Előbbi csak elsőkerékhajtású, villanymotorja 245 lóerős és 330 Nm-es, az akkumulátor 82,8 kWh kapacitású, a hatótávolság meghaladja majd az 500 km-t. A plug-in hibridnél a BYD-féle turbómotor 192 lóerős, az első kereket ezen felül egy 150 lóerős villanymotor hajtja, a hátsó tengely hajtását 245 lóerős villanymotorra bízták; ennél a motornál Brembo fékrendszert alkalmaznak. A Denza X forgalmazása 2020 elején indul, addigra lesz már fénykép a belső térről is.