A Peugeot slágertípusa a 3008-as szabadidő-autó, amelyből négy évvel ezelőtt bemutatása óta több mint 800 ezer példányt értékesítettek, tehát a vásárlóknak bejött a vagány megjelenés. Ezt most úgy alakították át, hogy akár a visszapillantóban is jobban felismerhető legyen a típus, tehát megkapta a márkajellemző LED-es „szemfog” menetfényeket. Immár alapáron jár a LED-es fényszóró, nincs többé tehát külön arc a halogénlámpás alapmodellnek.

A GT és GT Pack felszereltségeknél választható a Black Pack megjelenési csomag, amelynél a karosszériadíszeket króm helyett fényes fekete finist kapnak. A színpaletta két új árnyalattal, a Celebes kékkel és a Vertigo kékkel bővült. Az utastérben szabadon konfigurálható a 10 colos digitális műszeregység, a központi érintőképernyő pedig 10 colos képátlójúra növekedett.

A motorkínálatból törölték a 2,0 literes dízelt, egyedül az alap benzines és dízel kap kézi kapcsolású váltót, az EAT8 automatával szerelt modelleknél immár szériában adják az üzemmódválasztót. Kétféle hálózatról tölthető hibrid hajtás közül lehet választani, a Hybrid 225 elsőkerékhajtású (56 km-es elektromos hatótáv), a Hybrid4 300 összkerékhajtású (59 km-es elektromos hatótáv), a 13,2 kWh kapacitású akkumulátort konnektorról 7 óra alatt lehet feltölteni, ami falitöltővel/nyilvános töltőoszlopon akár szűk három órára csökkenthető.