Nemrég kapta meg a 4xe névre keresztelt hálózatról tölthető hibrid hajtást a Jeep Compass típusa, ez azonban csak az EU-s flottafogyasztási szabályok miatt előrehozott változás, a tényleges modellfrissítés leleplezésére a Guangzhoui Autószalonig kell várnunk. Addig is itt vannak az első fényképek, amelyek a kínai védjegy-adatbázisból származnak. Új az orr kialakítása, az alapmodell feketére fényezett hűtőrácsot kap egyenes alsó peremmel, a Trailhawk modellnél cakkozott ez a rész, és sokkal kisebb a fényezett rész nagysága alul. Hátul annyi az eltérés a két modell között, hogy a normál jól látható kipufogókat kap, ami hiányzik a terepes kivitelről. Az új lökhárító miatt 9 mm-rel nő a hossz, a magasság a normál kivitelnél 17, a Trailhawk-nál 25 mm-rel növekedik. Kínában nem lesz műszaki változás, az 1,3 literes turbómotorral adják a Jeep Compasst, az elsőkerékhajtású kivitelben hétfokozatú duplakuplungos váltó, az összkerékhajtásúban kilencfokozatú automatikus dolgozik.