Lightos tereprali-pickup a Toyotától

2016. február 23. (kedd)

Bő egy generációnyi lemaradással a Toyota is követi a Fordot a tereprali-felfüggesztéssel rendelkező pickupok meglehetősen kicsi piacán.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Eddig egyedül a Ford kínál megvásárolható, terepralira alkalmas felfüggesztéssel rendelkező pickupot, a Ram és a Chevrolet csak tanulmányozott hasonló járművet, úgyhogy a Toyota Tacoma TRD Pro a második ilyen jármű az Egyesült Államok piacán.


A duplafülkés, rövid platós TRD modellen alapul a TRD Pro, amely elöl 2,5 centis hasmagasság-emelést és FOX lengéscsillapítókat kap, a hátsó tengelyen hosszabb laprugóval emelik a karosszériát. A biztonság kedvéért alumínium motorvédő lemezt is kap az autó. Egyébként a megjelenést is megvadították, a 16 colos TRD felnikre kevlárral megerősített oldalfalú Goodyear Wrangler All-Terrain abroncsokat szerelnek; ezek miatt kiszélesítik a kerékjáratokat is.

A technikához nem nyúltak, tehát továbbra is a 3,5 literes, 278 lóerős V6-os benzines az egyedüli erőforrás, amihez hatfokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus váltót lehet párosítani. Előbbi esetben van egy extra kapcsoló, amely lehetővé teszi, hogy sebességben hagyott autónál a kuplung kinyomása nélkül be lehessen indítani az erőforrást – ez a meredek emelkedőn indulást könnyíti meg. A Toyota majd a forgalmazás őszre időzített megindulása előtt árulja el a Tacoma TRD Pro vételárát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Lightos tereprali-pickup a Toyotától

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér