Lehet még csavarni az Audi-megjelenésen

2016. március 2. (szerda)

Fiatal városi életet élő embereknek készül az Audi Q2-es, amely egy felettébb divatos telekjáró prémiumáron.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Miután sikerült megállapodnia az Audinak az Alfa Romeo márkával, Genfben a terveknek megfelelően bemutatkozott az ingoldstadtiak legújabb és egyelőre legkisebb szabadidő-autója, 4,2 méteres Q2.


Ennél az autónál már láthatóak annak a jelei, hogy a gyár megfogadta a kritikát, miszerint túlságosan is hasonlítanak egymásra az autói, ezért például erősen kiszélesített kerékjáratokat, a karosszériától eltérő színűre fényezett C oszlopot, és nem lapos és széles, hanem kocka formájú hátsó lámpákat használtak. Rengeteg szín, azok variációi lesznek majd elérhetőek az autóhoz, amellyel az életüket a városban töltő fiatalokat akarják megszólítani. Az ötajtós karosszéria hossza 4,19 méter, a szélesség 1,79 méter, a magasság 1,51 méter és 2,6 méteres a tengelytávolság, a csomagtér alaphelyzetben 405 literes.

Persze arra is lehetőség lesz, hogy összkerékhajtást is kérjen az ügyfél, az MQB építőkészletnek hála széles motor- és hajtáslánc-kínálattal kezd a piacon az újdonság. Az 1,0 literes háromhengeres benzines turbó az alap 116 lóerővel, a hengerlekapcsolásos 1,4-es következik 150 lóerővel, a csúcsmodellbe meg 2,0 literes benzinest szerelnek 190 lóerővel. Dízelből csak kettő van, az 1,6-os 116 lóerővel, a 2,0 literes 150 vagy 190 lóerővel kérhető. A váltó minden esetben hatfokozatú, kézi kapcsolású, amit felár ellenében 7 fokozatú, dupla kuplungosra cserélnek.

Az utastérben igyekeztek minimalizálni a gombok és kapcsolók számát, ezért alapfelszerelés lesz az MMI kezelőszerv és az ehhez kapcsolódó, nagy méretű középső kijelző, felár ellenében lesz választható a virtuális műszeregység. Az év közepétől lehet majd rendelni az Audi Q2-est, a kiszállítások az ősszel indulnak meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Lehet még csavarni az Audi-megjelenésen

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér