Három üzemmódja van az M GmbH mérnökei által hangolt xDrive összkerékhajtásnak, alaphelyzetben a jól ismert módon működik a rendszer, a lehető legjobb tapadást nyújtja. A következő lépcsőfok a Sport fokozat, amikor több nyomatékot küld a hátsó tengelyre az elektronika, ebben az esetben már lehet egy kicsit játszani az autóval. Aki pedig legszívesebben egész nap csak kilincselne, annak ott a hátsókerékhajtás, amikor csak az aktív M differenciálművel szerelt hátsó kerekeket gyilkolja a motor nyomatéka.

Amíg a vezető a menüből választja ki a kedvének és az útviszonyoknak megfelelő üzemmódot, van a fedélzeten egy Central Intelligence Unitnak nevezett egység is – végre valaki, az ésszel rendelkezik egy BMW M5-ös volánja mögött… –, amely a kereszt- és hosszirányú gyorsulástól függően szabályozza a nyomatékeloszlást.

Apropó motor, a 4,4 literes V8-as biturbó az új generációban 600+ lóerővel és 700+ Nm nyomatékkal rendelkezik majd, a váltó a 8 fokozatú automatikus egység. Az összkerékhajtásnak hála ez a sportlimuzin kevesebb, mint 3,5 másodperc alatt lesz képes elérni a 100 km/h-s sebességet.

Amennyire az az eddigi képek alapján látható, egyedi kormánykerék, kapcsolófülek és előválasztókar lesz a műszerfalon, a sportülésekről és a dekorációról még nincsenek információk. Valamit meg kell hagyni a hivatalos bemutatóra is, amelyre hamarosan sor kerül. A forgalmazás még az idén megindul.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!