Kétszínű lesz a Ford B-Max is

2016. január 29. (péntek)

A Fiesta és a Focus után a B-Max egyterű is elérhető lesz Color felszereltséggel, kétszínű fényezéssel és akár 140 lóerős 1,0 literes motorral.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Mostanáig csak a Fiesta és a Focus volt elérhető kétszínű fényezéssel, de hamarosan a B-Max nevű egyterű is választható lesz majd a Color, azaz szín nevű felszereltséggel; egészen pontosan tízféle külső megjelenés áll majd a vásárlók rendelkezésére.


Jelen esetben a tető fekete színű, és ehhez passzol a külső tükörházak, a hűtőrács és a hátsó spoiler színe, a B oszloptól hátrafelé sötétítettek az ablakok, a 16 colos felniknél felárat kell fizetni a fekete színért. Az utastérben a SYNC fejegység, légkondicionáló és barna díszvarrás jelent újdonságot. Az eddig csak a Fiesta esetén választható 1,0 literes, háromhengeres turbós benzinmotor 140 lóerős változatát is kérhetik a vásárlók a B-Maxhoz a Color Edition-höz, ezzel 10,4 másodpercig tart a 100-as sprint és 5,0 l/100 km a szabványos átlagfogyasztás.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kétszínű lesz a Ford B-Max is

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér