Gymkhana 8: a Fiesta a szuperautók világában is megállja a helyét

2016. március 3. (csütörtök)

Mielőtt nyugdíjazzák, egy utolsó alkalommal még Ken Block Gymkhana-videójában szerepel a Ford Fiesta ralikrossz-versenyautó.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A dubai turisztikai hivatal reklámfilmje is lehetne a Gymkhana legújabb epizódja, amelynek a Ford Performance volt a főszponzora, ezért a látványos, de kevés reklámértékkel bíró összkerékhajtású Mustang helyett a Fiesta ralikrossz-autójával tombol benne Ken Block.


Kiderül a 9 perces videóból, hogy a rendőrségnek nem futja benzinre a szuperautóihoz, hiszen azokat mindig csak egy helyben állva látjuk a vágóképeken, és az új Focus RS és GT is felbukkan egy-egy pillanatra. Autórajongók számára érdemes még megnézni az utolsó pillanatokat is, ahol a pilóta következő versenyautóját láthatjuk, ami egy alaposan átalakított, megjelenésében az új Focus RS-t idéző gép lesz.

A rend kedvéért meg kell jegyezni, hogy annak az autónak egy 2,0 literes, 600 LE/900 Nm teljesítményű motorja lesz, amelyet a Ford Performance és az M-Sport fejlesztett, 3 tárcsás karbon kuplung és 6 fokozatú, szekvenciális Sadev váltó kerül a hajtásláncba, az első és hátsó differenciálművek zárását a sofőr állíthatja gombbal. A Ford Focus RS Rallycross versenyautó április 15-17 között, a portugál FIA World Rallycross futamon debütál majd, ahol Ken Block és Andreas Bakkerud is egy-egy ilyen autóval állnak majd rajthoz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Gymkhana 8: a Fiesta a szuperautók világában is megállja a helyét

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér