Úgy ítélte meg a Nissan, hogy elültek már azok a hullámok, amelyet az elnök-vezérigazgatójuk belső vizsgálat alapján bekövetkezett letartóztatása keltett, hiszen az eredetileg a Los Angelesi Autószalonra tervezett nagy hatótávolságú Leaf bemutatóját a Las Vegasi CES kiállításon ejtették meg.

Az e+ jelzés a nagyobb kapacitású és energiasűrűségű akkumulátorra utal, a szériában adott 40 kWh-s telep helyett 62 kWh kapacitású az új telep, amely egy kicsit lett csak nagyobb az eredetinél – nagyobb átmérőjű kerekekkel növelik a hasmagasságot, tehát az utas- és csomagtér mérete változatlan. A fedélzeti töltőberendezés 70 kW teljesítményű, rövid ideig 100 kW teljesítményt is képes kezelni.

Az USA-szabvány szerint mért hatótávolság 364 km, ami 40%-os javulás az alapmodellhez képest. Az első kerekeket hajtó villanymotor teljesítménye 218 lóerő, a maximális nyomaték 340 Nm, a 80-120 km/óra rugalmassági adatot adták meg, azt is csak úgy, hogy 13 százalékkal fürgébb az e+, mint a sima Leaf. Egyébként azt állítja a Nissan, hogy a kényelmes utazósebesség 10%-kal lett magasabb.