Ránézésére nincs sok változás, épp csak egy újabb szürke árnyalatot – holdfény ezüst – kevertek ki a Nio ET7 felfrissített változata számára. Bent vannak az igazi változások, már van barna belső hangulat is, javítottak a minőségérzeten és a műszerfal felső része is puha burkolatot kapott, a belső tükör mögötti szenzormodul méretének csökkentésével 7%-kal növelték meg a vezető látómezejének nagyságát. Az új kárpitok antibakteriális hatásúak, könnyen takaríthatóak és környezetbarát forrásból származnak.

Új fejlesztésűek az ülések, az elsők 18 irányban állíthatóak elektromosan és masszázsfunkciójuk is van, a hátsók 14 irányban állíthatóak elektromosan és lávaköves masszázs-funkciót is kínálnak. Jobban tartják a testet az új párnák, az ülésfűtés külön aktiválható az ülőlapon és a háttámlán. A hátsó utasok a fejtámlákra szerelt 14,5 colos képátlójú képernyőket használhatnak, a Nio fejlesztett ezekhez dedikált videókonferencia-alkalmazást. A fedélzeti hifi 23 hangszórós és 2230 W teljesítményű. Műszakilag nincs változás, a Nio ET7 2 hajtómotoros összkerékhajtása 653 LE rendszerteljesítményű, nyomatéka 850 Nm. A Nio akkumulátor-cserélő állomásainak jóvoltából 3-féle akkumulátor-kapacitás van, 75 kWh, 100 kWh vagy 150 kWh – a kínai szabvány szerinti hatótávolság 550,705 és 1050 km.