Elkészült a német (de mexikói pénzből élő) Artega GT 2011-es változata, az ülések mögött továbbra is a Volkswagen 3,6 literes, 300 lóerős V6-osa dolgozik. Karbonból készül a csomagtér- és a motortér fedél, kisebbek és áramvonalasabbak lettek a külső tükrök és egy új navigáció mutatja az utat. Ez nem sok, de van mentsége a fejlesztőknek.

Továbbra is a vevő dönt az utastér kialakításáról Továbbra is a vevő dönt az utastér kialakításáról

A hírek szerint már Genfben bemutatnak két további Artega sportkocsit, az egyik a GT kabrió változata lesz, a másik meg az elektromos hajtású kupé. Utóbbi a hírek szerint 380 lóerő csúcsteljesítményű hajtómotort kap, amivel 3,9 másodperc alatt gyorsul majd 100-ra, a végsebesség 205 km/óra lesz. A benzines csak 300 lóerős, 4,8 másodperc alatt sprintel, a végsebessége azonban 270 km/óra. Az Artega továbbra is csak évi 500 autó gyártásával számol.

Csiszoltak egy keveset a kupén; a háttérben az új modelleken dolgoznak a fejlesztők Csiszoltak egy keveset a kupén; a háttérben az új modelleken dolgoznak a fejlesztők

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!