Még egy kicsit türelemmel kell lennie a vásárlóknak, a középkategóriás ES limuzin első példányai decemberben érkeznek meg hazánkba, az UX kompakt szabadidő-autóra pedig márciusig kell várni. Addig is az ES árlistája már ismert, és rendelhető a típus, az UX esetén októberig kell türelemmel lenni. Az autók ennek megfelelően még nem sorozatgyártású példányok, hanem kifejezetten tesztelési-bemutatási célból készített korai prototípusok, amelyeket nem is lehet kipróbálni. Bele lehet ülni, meg lehet tapogatni az autókat, amelyek egyébként működőképesek.

Elsőként a kínálatban a GS helyére lépő ES érkezik majd, ennek már az árlistáját is kiadták, tehát már lehet rendelni. Csak a 300h jelzésű öntöltő hibrid hajtással kínálják a limuzint, a 218 lóerős rendszerteljesítményt egy 178 lóerős 2,5 literes benzines és 120 LE/202 Nm teljesítményű villanymotor állítja elő, az 5 méteres autó szabványos fogyasztása mindössze 4,7 l/100 km. A szeptember 1. és október 31. között leadott megrendelésekre a bruttó listaárból bizonyos modelleknél (Elegance, Prestige Plus, F Sport Plus) 1,5 millió Ft-os kedvezményt adnak, a 13,84 millió Ft-os listaárból így lesz 12,34 millió Ft-os belépő, a legdrágább Luxury változat 18,85 millió Ft-tal szerepel az árlistán. Egyedi extrákat nem lehet kérni, egyedül a 400 000 Ft-os metálfényezést lehet még választani – ez valószínűleg nem riasztja majd el a jellemzően flottás ügyfeleket.

https://www.facebook.com/LexusBuda/videos/vb.111587565539899/288744805278114/?type=3&theater

Az UX kapcsán egyelőre annyit tudunk megállapítani, hogy a városi életet élő fiataloknak tervezett autóval inkább a magánvásárlókat célozzák. Értékesítések tekintetében várhatóan az öntöltő hibrid hajtás viszi majd a prímet (ami első- vagy virtuális összkerékhajtással is választható), alapmotorként pedig a downsizinggal szembe menő, 2,0 literes lökettérfogatú szívómotort kínálják majd. A harcias külsőhöz merész belső hangulatok is választhatóak lesznek.