Ünnepel a Ford, elkészült a Mustang típusának 10 milliomodik példánya – ebben a számban pár ezer darab T5-ös is van, Németországban ugyanis a Krupp gyár birtokolta a Mustang név jogait, amelyet egy robogóján használt, a Ford csak 1973-tól használhatta a Mustang nevet –, és az se szegi a gyár kedvét, hogy két nappal az eseményt megelőzően rúgták ki a cégtől „nem megfelelő magatartás” miatt Prakash Patel-t, a jelenlegi generáció fejlesztését vezető menedzsert.

A Flat Rock üzemnél kerítettek sort a nagy eseményre, ahol rajongók hozták el autóikat, hogy aztán összeálljanak egy csoportképre, ahol a legelső ügyfélautó – amely még mindig első tulajdonosának kezében van – mellett a jubileumi példány is jelen volt. Utóbbi egy V8-as motorral szerelt kabrió, az egyébként nem rendelhető Wimbledon White színben, hiszen a legelső példány előtt tisztelegnek vele. Az eseményen megjelentek még a formációban repülő P-51 Mustang vadászrepülők is, vadlovakat azonban már nem hoztak.

Volt helyette versenyautó. A Ford nemrég bejelentette, hogy Észak-Amerikában a személyautók helyett a szabadidő-autókra koncentrálja erőit, és ennek egyik első hatása az, hogy a jelenleg még Fusion (Mondeo) megjelenéssel futó NASCAR versenyautóját átállítja Mustang-külsőre. Meglepő módon a póniautó először áll rajthoz a NASCAR versenysorozatban, 2019 februárjában, a Daytona 500-ason.

Noha rögtön megjelenése után bekerült a versenyzés világába a Mustang – 1964-ben például megnyerte a tíz napos, hat és félezer kilométeres tour de France Automobile ralit –, soha nem jutott fel a NASCAR királykategóriába, csak a másodosztályban versenyzett.