Nemrég került vissza a magyar kínálatba a 12V-os lágy hibrid hajtással szerelt Suzuki Ignis és Swift, ezek mellé érkezik majd jövő tavasszal a 48V-os lágy-hibrid hajtással szerelt SX4 S-Cross, Swift Sport és Vitara. Tulajdonképpen egy nagyobb teljesítményű – még nem közölték a pontos adatokat – indítógenerátort és akkumulátort használ az új rendszer, amely a K14D jelzésű 1,4 literes turbómotorhoz csatlakozik. Annyit árult el az első sajtóközlemény, hogy az új erőforrásnak már 235 Nm a maximális nyomatéka 2000/perces fordulattól, az aktuális K14C esetén 220 Nm a maximum 1500-4000/perc között. A nagyobb elektromos rásegítés alacsonyabb benzinfogyasztást jelent, a szabványos átlag 20%-kal csökken, míg a reálishoz közelibb WLTP-módszer szerint mérve 15%-os a fogyasztáscsökkenés. A 48V-os SHVS rendszer különlegessége az elektromos alapjárat, azaz pillanatnyi motorleállítás helyett az elektronika csak a benzin adagolását állítja le, és a blokkhoz szíjjal kapcsolódó villanymotor forgatja alapjárati fordulaton a belső égésű motort. A 48V-os lágy-hibrid hajtás kevesebb, mint 15 kg-mal növeli a tömeget, a lítium-ion akkumulátor és a 12V/48V átalakító az első ülések alá kerül beépítésre.