A világon mindenfelé megkapja a minimális formai változásokat és az áthangolt felfüggesztést a Subaru Legacy, de a motorok mindenhol a helyi piac igényeinek megfelelőek lesznek. Így például mi nem számíthatunk az új, 2,0 literes benzines turbómotor megjelenésére.

Az új erőforrás blokkja megegyezik azzal, amit a Toyota GT 86 és a Subaru BRZ is használ, de nem a Toyota D4S benzinbefecskendezése, hanem a Subaru saját rendszere szolgálja ki, és természetesen van egy turbófeltöltő is. A motor teljesítménye 300 lóerő, a nyomatéka 400 Nm 2000-4800 között, és szabványos fogyasztása 20 százalékkal marad el az általa leváltott, 2,5 literes turbómotornál.

Japánban ezen kívül még az új fejlesztésű 2,5 literes, 173 lóerős szívómotorral lehet megvásárolni a Subaru Legacy-t, amelyhez fokozatmentes automatikus váltó és motorleállító is tartozik.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!