A Kia Stonic nevű szabadidő-autóval közös alapra épül a Sonet, amelynek szériaváltozata hű maradt a februárban bemutatott tanulmányhoz. A legfontosabb különbség a két típus között, hogy az indiai piac igényeinek (adószabályok) megfelelően 4 méternél is rövidebb a Sonet karosszériája – pontos méreteket még nem közöltek, csak annyit, hogy a csomagtér 350 literes alaphelyzetben.

Normál és GT Line megjelenéssel közül lehet majd választani, alapáron kapja a kétszínű fényezést a típus, és viszonylag gazdag az alapfelszereltség (6 légzsák, hangulatvilágítás, légkondi, érintőképernyős fejegység) is, így lehet, hogy a testvérmodell, szintén 4 méternél rövidebb Hyundai Venue-nél jóval drágább a Kia Sonet – 670 ezer rúpia (2,6 millió Ft Ft) kontra 989 ezer rúpia (3,9 millió Ft) az indulóár. A gazdagon felszerelt modellben ülésszellőztetés, indukciós telefontöltő, online funkciókkal rendelkező navigáció is van.

Négyféle motorral gyártják majd a Kia Sonet szabadidő-autót, az alap az 1,2-es szívó 83 lóerővel, majd az 1,0 literes turbó következik 100 vagy 120 lóerővel, és az 1,5 literes, 100 lóerős dízel is elérhető lesz. Motortól függően öt- vagy hatfokozatú kézi kapcsolású, hatfokozatú automatikus vagy hétfokozatú duplakuplungos váltó közül lehet választani, a lágyhibrid modelleknél az iMT elektronikus működtetésű kuplung is itt lesz a fedélzeten.