Az akkumulátoros-elektromos szabadidő-autó e SUV tanulmány mellett a Pekingi Autószalonon bemutatkozott a hálózatról tölthető hibrid hajtással szerelt CR-V e:PHEV is. A megjelenésben annyi a változás, hogy egyedi hűtőrácsot és mindkét hátsó sárvédőre tanksapkát kapott az autó. A pontos műszaki részleteket még nem közölték, tehát hivatalosan se a hajtásról, se az akkumulátorról nincs információ. Nem hivatalosan megtartja a hibrid hajtását a plug-in hibrid, tehát 145 lóerős 2,0 literes szívómotor és 184 lóerős csúcsteljesítményű villanymotor hajt, és 90 km-es NEDC hatótávolságot emlegetnek, a nagyobb méretű akkumulátor miatt valószínűleg le kell majd mondani az összkerékhajtásról a Honda CR-V e:PHEV vásárlójának. Pár hónapon belül minden kiderül majd az autóról.