A második 3-as generációnál megtartották a kétajtós limuzin karosszériaformát a hétköznapi autók számára, az újonnan bemutatott nagy teljesítményű M3-asnak viszont elkészítették a kupé felépítményt, a laposabb szögben álló hátsó szélvédővel és megemelt csomagtérfedéllel. Ma már nincs ilyen különlegesség, az M3-as négyajtós lépcsős hátú karosszériát jelent.

Ennek alapján készítették el a 30 Jahre M3 elnevezésű limitált szériát, amely nem is lesz annyira limitált, hiszen 500 darabot készítenek belőle – azt nem árulták el, mennyi jut majd az egyes piacokra. Mitől különleges ez a változat? Például attól, hogy az összes fontos extrafelszerelés ott van a fedélzeten, például a Competition csomag (444 lóerős motor, adaptív M felfüggesztés, aktív M differenciálmű), fekete végződésű M sportkipufogórendszer.

A karosszéria Macao kék színű, ez az árnyalat extraként volt elérhető az E30-as M3-ashoz, ezen kívül több helyen 30 Jahre M3 jelvényt helyeznek el a karosszérián, az utastérben pedig ott van az elengedhetetlen, a limitált szériára utaló plakett. Egyedi az üléskárpit, amelyet szürke vagy kék betétekkel kérhet a vásárló, természetesen az M színeket magán viselő biztonsági öv is ott van a BMW M3 30 Jahre M3 fedélzetén.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!