Audi A6-ost rejt a több mint 5 méteres VW Phideon luxusautó

2016. március 1. (kedd)

Genfben leplezték le a kifejezetten a kínai piac számára fejlesztett Volkswagen Phideont, amely egy Audi A6-os álruhában.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Amíg mifelénk pár év múlva majd egy villanymotoros autóval próbálja betölteni a Phaeton után maradt űrt a kínálatában a Volkswagen, Kínában nem húzza sokáig a dolgot: októberben már a kereskedésekben lesz az itt látható Phideon nevű lépcső hátú luxusautó.


A gyors fejlesztés annak köszönhető, hogy lényegében az aktuális Audi A6-ost csomagolták Volkswagen-ruhába, és nagyon odafigyeltek arra, hogy a Pasatnál egy mérettel nagyobb legyen a végeredmény: a hossz 505, a szélesség 187, a magasság 148 centi – ez nagyjából akkora autót jelent, mint a rövid tengelytávolságú Phaeton volt. Megszabadultak mindentől, ami az esetleges Audi származásra utalhatnak, még a belső térben is áttervezték az összes kapcsolót.

Két erőforrással indul majd a forgalmazás, az alapmodellek orrában 2,0 literes benzines turbómotor dolgozik majd, és csak az első kerekeket hajtja, egyébként 3,0 literes kompresszoros V6-ost adnak 296 lóerős teljesítménnyel és összkerékhajtással. Áprilisban, a Pekingi Autószalonon várhatóan a hibrid változatot is bemutatják majd, ami az A6 Hybrid hajtását kapja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Audi A6-ost rejt a több mint 5 méteres VW Phideon luxusautó

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér