Most, hogy szlogent váltott a Peugeot márka (a Motion & Emotion helyére jön a villanyautókra utaló Motion & e-Motion), a Taxi filmekhez készített autókat is maga mögé utasító 508-assal jelentkeznek Genfben, a Sport Engineered név pedig arra utal, hogy nem kell félni az elektrifikációtól, hiszen az a sportos vezetőknek is a kedvében tud járni. Főleg, ha úgy néz ki, mint ez a Kryptonite zöld elemekkel feldobott Selenium szürke limuzin az Alcantarával tetőtől talpig bevont utasterével.

Jelen esetben az 1,6 literes turbómotor egy 110 lóerős villanymotorral közösen hajtja az első kerekeket, a hátsó tengelyt egy 200 lóerős villanymotor mozgatja, a rendszerteljesítmény 400 lóerő, a rendszernyomaték meghaladja az 500 Nm-t. Alig több, mint 4 másodperc kell a 100 km/órás sebesség eléréséhez, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 km/óra. A 11,8 kWh kapacitású teleppel 50 km az elérhető elektromos hatótáv, a szabványos fogyasztás pedig a WLTP-módszer alapján 2,1 l/100 km. Egyedi autóról lévén szó az új légterelőket 3D nyomtatással készítették, ezek között van az oldalsó ablakok hátsó sarkában elhelyezett apró szárny is, ami a légáramlatok kisimításával javítja a nagy sebességű stabilitást és csökkenti a fogyasztást.