Amikor a Ford az alvázas Bronco terepjárót fejlesztette, a piacon a kategóriában korábban egyeduralkodónak tekinthető Jeep Wranglert vették alapul, és igyekeztek mindenben felülmúlni azt. Például a kemény terepre szánt Badlands Sasquatch változat papíron mindenben egy kicsit jobb a Wrangler Rubicon-nál. Ezt persze nem hagyhatta válasz nélkül a 80 éve terepjárókat készítő márka, és elkészítette az Xtreme Recon Package elnevezésű átalakítást, amit a négyajtós Wrangler Rubiconhoz – akár a 6,4 literes V8-as motorral szerelt 392-eshez – kínál. Ennél új rugók és lengéscsillapítók beépítésével 3,8 centivel megemelik a hasmagasságot, a 17×8 colos felnikre 35 col átmérőjű (315/70R17C) BF Goodrich KO2 terepgumikat szerelnek, 2021 végétől lehet majd kérni a 4.88:1 végáttételt, amivel első sorozatgyártású autóként elérik a 100:1 áttételű terepfokozatot.