Az Audi A8 hathengeres 260 lóerős 3,2 literes FSI motorral szerelt változatában egyszerre valósul meg a fordulatszámtól függetlenül a nagy teljesítmény, a finom járás és a gazdaságosság. A 3.0 literes elődjénél 40 lóerővel erősebb 3,2 FSI illik a prémium kategória legsportosabb luxus limuzinjához és mindemellett egy rendkívül attraktív alapmotor az Audi zászlóshajójához.

Az Audi A8 3,2 FSI elsőkerék-hajtással és állandó quattro összkerékhajtással is elérhető. A hathengeres elsőkerék-hajtású változat motorjának erejét a fokozatmentes multitronic váltó továbbítja a kerekek felé. Az A8 3,2 FSI quattro változat 6-fokozatú tiptronic váltóval készül.

Ez a V6-os motor maximális teljesítményét 6500-as fordulatszámnál éri el; legnagyobb, 330 Newtonméteres nyomatéka már 3250-es fordulatnál rendelkezésre áll. Az A8 3,2 FSI fronthajtású, fokozatmentes multitronic váltóval 7,7 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a maximális sebessége sebessége eléri a 250 km/h-t (leszabályozott) – ez érvényes az állandó összkerékhajtású, hatsebességes tiptronic váltóval szerelt verzióra is. A hatékony motor és az ASF (Audi Space Frame) alumínium karosszéria kis tömege miatt az üzemanyag-fogyasztás átlagosan csak 9,8 l/100km.  

Az autó méreteit tekintve is két választás lehetséges: az A8 3,2 FSI kapható a szokásos 2.944 milliméteres tengelytávolságú vagy a 130 mm-rel hosszabb, összesen 3.074 mm tengelytávolságú, hosszított változatban is. Ez a hossznövekedés az utastér méretét növeli, és elsősorban a hátsó utasok nagyobb kényelmét szolgálja.

Csakúgy, mint erősebb testvérei és a 3.0 TDI, az új Audi A8 3,2 FSI is az exkluzív, singleframe hűtőráccsal rendelkezik, ami ez idáig csak a 12 hengeres A8-as megkülönböztető ismertetőjegye volt.