A 2200 m2-es DAF-standon kilenc járművet állítanak ki, természetesen ott lesz az XF105-ös is, amely elnyerte a „Nemzetközi év tehergépkocsija 2007” címet. Az Euro 5-ös kivitelben kapható LF-szérián kívül bemutatják a CF85-ös modellhez a Space Cab fülkét, a CF építőipari járművek számos újítását, valamint egy hibridhajtású teherautó prototípust. A CF Space Cabhez extraként Skylights lámpák vásárolhatók, s bemutatkozik a kifejezetten terepre optimalizált, 12 fokozatú AS-Tronic automatikus sebességváltó is. Az alaptartozékok listája is gazdagodott: széria a biztonsági öv becsatolására figyelmeztető rendszer, a sofőr ablakának gyors felhúzását lehetővé tevő funkció, a hálófülkét eltakaró kettős függöny és a rolós napellenző. Az eddiginél kényelmesebb matrac sem éppen elhanyagolható, mely jól idomul a testhez, zsákrugós szerkezetű és anyaga vastagabb a réginél. Immár nem kettő, hanem négy DIN-csatlakozót helyeztek el a szélvédő felett, így a tachográf és az audioberendezés mellett beszerelhető a MAMUT, a német autópályadíj-készülékhez tartozó fedélzeti egység is.
Passzív koromszűrővel látták el a CF és az XF sorozatot, míg az LF kivitelek – hatékony üzemanyagégésüknek köszönhetően – nélküle is teljesítik a szigorú emissziós határértékeket. A stand fő attrakciója a dízel-elektromos hibrid rendszerű LF lesz, melynél a dízelmotor, az elektromotor és a kettő kombinációja is hajthatja a járművet. A prototípust 4,5 literes, 185 lóerős PACCAR FR dízelmotorral és egy hatfokozatú Eaton Autoshift váltóval látták el. Az elektromotor a hajtás mellett generátorként is funkcionál, a fékezés során felszabaduló energiát lítium-ion akkumulátorokban tárolja, s gyorsításkor újra felhasználja. A prototípus szériaérettségét bizonyítja, hogy év végétől néhány kiválasztott ügyfél „éles” üzemben is tesztelheti majd a hibrid teherautót.