A Manthey versenyistálló 51%-os tulajdonrésze 2013 óta a Porsche gyáré, így nem szabad azon csodálkozni, hogy a Manthey-kit-ek kifejlesztésében a gyári mérnökök is kiveszik a szerepüket. Például az eddig kínált Porsche 911 GT3 Manthey-kit mellé mostantól elérhető a Touring-kit, amelynek lényege, hogy szárnyak nélkül javítja az autó képességeit. Átveszik a szereléssel állítható felfüggesztést, a nagyobb teljesítményű fékbetéteket és az acél fékcsöveket, az összesen 7,3 kg megtakarítást hozó 20 colos kovácsolt magnézium felniket, de nincsenek nagy méretű légterelők. Helyette új padlóburkolatot építenek be, ami az első kerekeknél módosítja a légáramlást, és nagyobb méretű diffúzort is kap a hátsó lökhárító. Mindezen módosítások eredményeként a Manthey Porsche 911 GT3 Touring versenypályán sokkal gyorsabb a gyári változatnál, közúton pedig nem olyan feltűnő, mint a hatalmas szárnyakkal szerelt testvér – persze egy Porsche 911 GT3 semmilyen körülmények között nem feltűnésmentes…