A BorromeodeSilva formatervező stúdió eddig külső partnereknek dolgozott, nekik köszönhetjük a Lancia Delta Safaristát, a Nardonne 928-ast és az Eccentrica Diablo-t is. Most saját néven készítenek restomod-átépítést, Carlo Borromeo már 15 éve érleli a számára ideális Mustang terveit, amelyet egy New York és Buenos Aires között egy 68-as Fastback kupéval megtett túra inspirált. Most digitálisan is megvalósította az STL-1 megjelenését, ami egy Baja-versenyautó stílusú átépítést jelent.

A kiindulási alapot egy eredeti Ford Mustang jelenti, amelyet teljesen lecsupaszítanak és lebontják a külső karosszériaelemeket is. A vázat megerősítik, majd az eredetinél vastagabb és így erősebb acéllemezekből készített tető nélküli karosszériát építenek vissza, az új teherhordó-szerkezet része a klasszikus fastback-tetővonalat követő bukókeret. Nagy teherbírású felfüggesztést használnak ballonos abroncsokkal. Az utastérben karbon és polírozott alumínium a meghatározó, vízállóak az itt lévő berendezések, mert tető nincs, épp csak egy darab vásznak lehet az ülések fölé feszíteni.

Erőforrásként az 5,0 literes Coyote V8-ast használják, amelyet klasszikus tuningfogásokkal erősítenek meg, teljesítményadat nincs, de azt elárulták, hogy a leszabályozási fordulatot 7400/percre növelik, egyedi és kifejezetten hangos a kipufogórendszer. A váltó 6 fokozatú automatikus, részlegesen önzáró differenciálművet is használnak. A vételárat nem ismerjük, de a BorromendeSilva által leírt munka alapján minimum fél millió euró körüli belépővel kell számolni.