Az Icon 4×4 műhely egyik specialitása a Reformer modellek építése, ezek olyan klasszikus járműveket jelentenek, amelyeket a mai forgalomban való közlekedésre tesznek alkalmassá, és eközben persze a teljesítményüket is megnövelik, miközben a megjelenés a lehető leginkább hű marad a gyári eredetihez. Ennek a legújabb példája az itt látható, 1970-ben gyártott Ford F-100 Ranger.

Az utolsó csavarig szétszedték az autót, teljesen új alvázat készítettek, a motortérbe pedig a Mustangban használt 5,0 literes Coyote V8-as került 423 lóerős teljesítménnyel, ehhez egy négyfokozatú automatikus váltó csatlakozik. A Borla kipufogórendszer jellegzetes, de nem túl harsány hangot ad. Fox lengéscsillapítókat és Eibach rugókat használnak az elöl Dynatrac ProRock 44, hátul Dynatrack ProRock 60 tengelyek rögzítésére. A 18 colos alufelnik az eredeti, 14 colos felnik megjelenését kapták dísztárcsával együtt, a nagyobb kerekek mozgatását elektromos kormányszervo könnyíti. A Brembótól származik a hidraulikus rásegítővel és négy tárcsával rendelkező fékrendszer.

Az utastérbe bejutást lenyíló fellépők könnyítik meg, a gyári vinyl helyett kézzel varrott bőrkárpitot találunk az üléseken, az eredeti műszerek helyén digitális kijelzőt alkalmaztak, hogy minden fontos információról tudomást szerezzen a tulajdonos. A VintageAir szállította a légkondicionálót, a korhűség miatt pedig megtartották a kézi ablakemelőket. Nem látszik, de az eredetinél jóval több zajszigetelést építettek be a kárpitok alá. Az Icon 4×4 nem árulta el, mennyit fizetett a megrendelő ezért a modernizált Ford F-100 Rangerért, az egyedi kérések teljesítése – illetve a kiindulási alapot jelentő jármű felújításának mértéke – miatt egyedi megállapodás alapján készülnek a Reformer autók.