Az ukrán SS-Tuning a Ford típusokra specializálta magát, de nemcsak egyedi kiegészítőket kínál, hanem a világon elsőként megépítették a Ford Focus RS Kombit. A gyár csak ötajtós karosszériával kínálta a 2,3 literes, 350 lóerős turbómotort, amihez rögtön összkerékhajtást is adott; ezt a hajtásláncot tették át a nagyobb csomagtartót nyújtó karosszériába.

Mivel a kombinál legfeljebb csak elöl tudták volna gyári elemekkel megvalósítani a karosszéria kiszélesítését, inkább kerékjárat-toldatokat készítettek az ukránok, amelyekkel az első-hátsó kerékjáratokat lehet a megfelelő méretűre növelni. A motor és a hajtáslánc mellett a sport kagylóüléseket is áttették az életét eredetileg ST kombiként megkezdő autóba, no és a saját légterelőiről és kormánykerekéről se feledkezett meg az SS-Tuning. Nem tudni, mennyibe került az átalakítás, de nem lehetett olcsó a munka abból kiindulva, hogy egy Focus RS-t és egy Focus ST kombit kellett feláldozni hozzá…