A hatalmas cipősdoboz áramvonalasságán sokat dolgozott a gyár, a Brabus tovább javította

Hatalmas kerekek, brutális teljesítmény, fejedelmi utastér. A Brabus csapata 3D szkennerrel és CAD-programmal tervezte a karosszéria kiegészítőit, amelyeknek egy részét karbonból, a fényezett e elemeket pedig PU-RIM műanyagból készítették. A kiegészítők a rövid-, és a hosszú tengelytávú verziókra is felszerelhetők. Új az első lökhárító, amelyen beömlőnyílásokat alakítottak ki és van persze koptató is. A cég közlése szerint az új első idom csökkenti a nagy sebességnél az első tengelyre ható felhajtóerőt. A hátsó lökhárítót is módosították, versenysportos a hangulata, különösen a karbon-titanium 2×2 kiosztású kipufogóvégeknek, és azok fészkeinek köszönhetően. A hátsó diffúzor tényleg az, aminek látszik. A küszöbök alá pedig spéci légterelőket illesztettek, javítva a „porszívó” hatást.

A műszerfalat is világos bőrrel vonták be

24 col átmérőjű Brabus Monoblock ZV Platinium Edition forgácsolt, 20 küllős keréktárcsákat szereltek fel 295/35-ös gumikkal. A futóműtuningot a „SportXtra” elektronikus modul beszerelésével oldották meg, amelynek beállításai 20 mm-rel alacsonyabb hasmagasságot engednek meg, mint a gyári szoftver, és sportosabb a rugózási-csillapítási karakterisztikája.

A hátsó üléstér fejedelmi kialakítására fordították a legnagyobb gondot

A motortuningért a „PowerXtra 600” modul felelős, így a 4,4 literes, V8-as, turbós benzinmotor 600 lóerős teljesítmény leadására képes, a nyomatéka pedig 800 Nm! A teljesítménynövekedést a turbónyomás emelésével, valamint a befecskendezés és a gyújtás áthangolásával érték el. Ekképp a 2,5 tonnánál is nehezebb autó 4,5 másodperc alatt képes elérni állóról a 100 km/órás sebességet, az átlagfogyasztás 12,1 l/100 km, a CO2-kibocsátás pedig nem szerény 273 g/km.

A hátsó rész is letisztult, a lökhárító alaposan kidolgozott

Eszméletlen luxust tömtek az utastérbe, amely 2+2 üléses kialakítású, az igazi kényeztetést persze a hosszabb tengelytávú változat nyújtja. Teljesen újrakárpitozták az utasteret, speciális varrásmintát alkalmaztak. Mindent a legfinomabb bőrbe burkoltak, még a padlószőnyegezés is steppelt bőr, aminek a másodlagos hatása, hogy javít a hangszigetelésen. Az utastérben is karbon díszbetéteket használtak és teljes az infotainment-, és multimédia rendszer kiépítettsége. Mindezen luxusnak az ára 388 000 euró (export ár, Németországban, illetve az EU-területén a német áfával nő az ár).