Noha már szinte megtelt a gyárudvar a kész autókkal, a Toyota csak júliusban tervezi a Landcruiser LC300-as hivatalos leleplezését. Addig is már napvilágot láttak a legfontosabb információk az új modellről, amelyet a TNGA-F alapra építenek fel. A fizikai méretek nem változnak, hogy az ügyfelek által ismert geometria a régi maradjon, az összkerékhajtásnál megjelennek az elektronikus beavatkozók.

Három megjelenést készítettek a formatervezők az új modellnek, a ZX alapváltozat V alakú betétet kap a hűtőrács köré, a normál modellnél függőleges „pajeszokat” látunk ugyanitt, és lesz GR Sport változat is, ami méhsejt-hűtőrácsot kap látványosabb felnikkel és lökhárító-betétekkel. Kétféle motorral indul a forgalmazás, a benzines 3,5 literes V6-os biturbó 409 LE/650 Nm teljesítménnyel, a dízel új fejlesztésű 3,3 literes V6-os biturbó 302 LE/700 Nm teljesítménnyel; a váltó mindkét esetben tízfokozatú automatikus, elektrifikációnak egyelőre nyoma sincs. Pontosabb információkat majd a hivatalos leleplezés alkalmából tudunk majd meg a Toyota Landcruiser LC300-asról.