Robbanásszerűen emelkedik az E30-as BMW M3-asok ára, annyira, hogy a brit Redux műhely úgy ítélte meg, itt az idő az eredetinél is jobb változat elkészítésére. Mindössze harminc autón hajtják végre az átalakítást, ez lehet az ügyfél saját autója, de megbízásra beszereznek egy-egy példányt is.

Először is teljesen szétszerelik az autót, a puszta fémig letisztítják azt, majd ellenőrzik épségét, illetve szükség szerint végrehajtják a megfelelő javításokat. A 2,3 literes négyhengerest 2,5 literesre fúrják fel, egyediek a dugattyúk és a hajtókarok, a főtengely a BMW Motorsport alkatrésze. Alapesetben maradnak a szívómotornál, de lehet kérni turbófeltöltést is, amelynél 387 lóerőre és 529 Nm-re emelkedik a tudás. Egyedi a kipufogórendszer, amiben két katalizátor is van.

Megtartják az eredeti, ötfokozatú kézi kapcsolású váltót, a kuplungot, a kardántengelyt, és a féltengelyeket is nagy teherbírásúra cserélik. A felfüggesztést az EXE-TC állítható rugóstagjaival alakítják át, egyediek a stabilizátorok és a szilentek. A fékrendszert az AP Racing szállítja, elöl 14 colos tárcsákat használnak hatdugattyús nyergekkel, hátul 13 colosak a tárcsák és négydugattyúsak a nyergek. Kovácsolt alufelniket kap a Redux BMW M3-as, felár ellenében központi rögzítésű darabok is elérhetőek, amelyekre Michelin Pilot Super Sport abroncsokat szerelnek. Az utastér színeit és anyagait a megrendelő választja ki.