A Garage Italia Customs most épp a Giorgetto Gigiaro által tervezett ős-Pandát látta el villanymotoros hajtással, az átalakítókészletre pedig egy éven át hívják fel a figyelmet azzal, hogy öt darab, teljesen eltérő egyéniségű Panda Icon-e modellt mutatnak be. A sort a Panderis fantázianevű autó nyitja, amely egy Panda 4×4-ből készült.

A belső égésű motort egy, a Newtron Csoporttal közösen fejlesztett akkumulátoros-elektromos hajtással váltják ki, a gyári váltóhoz közdarabbal csatlakozik a villanymotor. Teljesítményadatokat nem közöltek, csak azt, hogy 115 km/óra a csúcssebesség, és gyorstöltővel 3 óra, konnektorról 8 óra az akkumulátor töltési ideje. WLTP-módszer szerint 100 km az elérhető hatótávolság.

A Garage Italia Panda 4×4 Icon-e nyári gumijai BFGoodrich darabok, a téli szett Kormoran (a Michelin csoport volt a partner), a teljesen felújított autó belsejében nem spóroltak az Alcantarával. A Panderis különlegessége a műszerfalon és az üléseken használt kárpit, amelyet a 350 éves Vitale Barberis Canonico készített gyapjúból. A következő egy év során még négy további Panda Icon-e-t mutat be a Garage Italia Customs, a Pandoro esetén Marta Ferri divattervező látomását valósítják meg, a Pandd’Art-nál Arthur Kar a partner, a Pandina Jones a Car&Vintage segítségével készül, és végül a 00Panda nevű titkosügynök-változatot leplezik majd le.