Megszólalásig hasonlít a Bentley Continental kabrióra ez a Chrysler Sebring kabrió. De az eredetinek csak a tizede a bekerülési költség Megszólalásig hasonlít a Bentley Continental kabrióra ez a Chrysler Sebring kabrió. De az eredetinek csak a tizede a bekerülési költség

Kabrió karosszériával sokkal könnyebb az utánzatok gyártása, hiszen nem kell törődni a nagyon is sokat eláruló C oszloppal, az oldalablakokkal, ráadásul manapság már majdnem az összes nyitott tetős autó szélvédője egyforma – messze hátrahúzzák azt a kis légellenállás és az utasok védelmének biztosítása érdekében.

Ennek megfelelően a képeken látható Bentley Continental utánzat esetén e sok minden árulkodik arról, hogy nem az igazi autóval van dolgunk. Egyedül a kissé túlságosan vaskos küszöbborítás és hátul a nem eléggé gömbölyű csomagtér-fedélen lehetne még egy keveset javítani. Az eredmény már csak azért is vállveregetést érdemel, mert a kiindulási alapot egy 2009-ben gyártott Chrysler Sebring kabrió adta.

Mindössze ennyi gyári alkatrész kell az átalakításhoz. Igen, a belső teret is átépítik Mindössze ennyi gyári alkatrész kell az átalakításhoz. Igen, a belső teret is átépítik

Az internetes árverésen értékesített autó az eladó – az üvegszálas átalakító-készletet gyártó cég vezetője – szerint eddig 36 000 dollárban van, és mindössze a válás miatt ad túl rajta a megrendelő. Az építéshez a tökéletesen passzoló műanyag karosszériaelemeken kívül mindössze egy kosárnyi eredeti Bentley alkatrészre van szükség, amelyek között a kardánalagút- és középkonzol-borítás is megtalálható. Az autónak ugyanis nem csak a külsejét, de a műszerfalát is Bentley stílusban módosítják, ha a megrendelő úgy kívánja. Mindennel együtt az új ár nagyjából tizedéért lehetünk a tulajdonosai egy Bentley Continental kabriónak, ami a jelenlegi gazdasági válság közepette megfontolásra érdemes.

Hátul már nem sikerült olyan tökéletesre az átépítés, mint elöl Hátul már nem sikerült olyan tökéletesre az átépítés, mint elöl