Ahogy az A3-asból is készül az öthengeres motorral szerelt RS, úgy biztosak lehetünk abban is, hogy a Győrben gyártott TT is megkapja majd a továbbfejlesztett 2,5 literes öthengeres turbót. Az Audi mindössze annyit mond, hogy legalább 360 lóerő lesz a teljesítmény, de ettől még könnyen lehet, hogy a 400 lóerőt is túlszárnyalja majd az erőforrás, hiszen a most készülő Mercedes A 45 AMG Black Series-t is meg akarják majd szorongatni. Addig is 310 lóerő a maximum, amit a harmadik generációs TT kínál.

Itt jön a képbe a német B&B tuningcég, amely a TT tulajdonosoknak kínál teljesítménynövelést. Összesen négy lépcsőfok van, a maximum 360 LE/500 Nm csúcsteljesítményt eredményez a 230 lóerős benzines alapmotorból kiindulva. DSG váltó esetén a 100 km/órás tempót 4,8 másodperc alatt éri el a gyári 5,3 másodperc helyett.

A 0-200 km/h sprint ideje  24,3 másodpercről 17,4 másodpercre rövidül, és az elektronikus korlátozás törlésével 276 km/h a végsebesség. A maximális teljesítményhez már a megfelelő motorhang is jár, hiszen a kipufogórendszert 100 mm átmérőjű csőből készítik, és a fékrendszer tuningjáról sem feledkeznek meg.  Nagyobb féktárcsák és – nyergek miatt legalább 20 colos felni szükséges, akinek a gyári dizájn nem tetszik, annak a B&B is kínál megfelelő darabokat.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!