dahler1

Noha a védjegyhivatalban is megjelentek a BMW által benyújtott rajzok az M2-es kabrióról, azt végül mégse valósítja meg a gyár, mert a vezetőség szerint túlságosan hardcore modell a nagy teljesítményű kupé, a vászontetős karosszériával nem ugyanazt az élményt kapná az ügyfél.
dahler2
A svájci Dähler Design and Technik nem így gondolja, és egy 2-es kabrió alapján megépíti a maga M2-es kabrióját. Megkapja a kiszélesített kerékjáratokat és az M2-es kupéhoz kínált lökhárítókat is a karosszéria, a 3,0 literes soros hathengeres turbómotorhoz pedig két teljesítményfokozást kínálnak. Alaphelyzetben 408 LE/580 Nm-re növelik a teljesítményt, ebben az esetben 4 másodperces 100-as sprintet és 290 km/h-s csúcssebességet ígérnek. A második szinten már 425 LE/610 Nm a teljesítmény, a gyorsulás ebben az esetben is 4 másodperc, de már 300 km/h a csúcssebesség.
dahler3
A fékrendszer még a gyári M2-esénél is nagyobb teljesítményű, a 40 centis átmérőjű első tárcsákat 8 dugattyús nyergek szorítják. A gyári rugók és lengéscsillapítók helyére mechanikusan állítható rugóstagokat szerelnek. Az utastérben annyi az igazi újdonság, hogy a középen lévő baloldali légbeömlő helyére egy digitális információs kijelzőt helyeznek, amelyen a hűtőfolyadék és a motorolaj hőmérsékletéről tájékozódhat a sofőr.

dahler4

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!