A Ford újabban ugyan a Fiestával nyomul a raliban, és Ken Block is minden tőle telhetőt megtesz a kisautó népszerűsítésére, azonban a közúti változatban nem számíthatunk többre a 180 lóerős 1,6-os EcoBoost motornál és elsőkerékhajtásnál

A képeken szereplő páros is ezt bizonyítja, hiszen egyik, széria Fiesta karosszériát viselő prototípusnál se látunk hátsó differenciálművet. Akkor viszont mit keres közvetlenül mellettük a Subaru Impreza WRX? Talán azon munkálkodnak a Ford mérnökei, hogy elsőkerékhajtással is élvezetesen vezethető utcai raliautót faragjanak az EcoBoost-os Fiesta SUV-ból?

Elsőkerekekes, turbómotoros Ford Fiesta SUV és Subaru Impreza WRX. Mi sül ki ebből? Elsőkerekekes, turbómotoros Ford Fiesta SUV és Subaru Impreza WRX. Mi sül ki ebből?

Aki egyébként sokallná a kis méretű, magas építésű karosszériába szúfolt lóerők számát, annak nem kell aggódnia. A Mini Countryman bebizonyította, hogy igenis létezhet kis szabadidő-autó közel kétszáz lóerővel. A lefényképezett prototípusokon lévő matricák szerint az autókat Brazíliában dobták össze, a fényképek egyébként az Egyesült Államokban készültek.

Egyedi részlet a közvetlenül a végződés előtt egyesített kipufogó Egyedi részlet a közvetlenül a végződés előtt egyesített kipufogó