Elektronikusan pumpálja fel a német MTM tuningcég az Audi 3,0 literes, biturbó V6-os dízelét. Az erőforrás esetén az új vezérlőprogram azt eredményezi, hogy a gyárilag 313 lóerős teljesítmény 381 lóerőre emelkedik, a maximális nyomaték 650 Nm-ről 780 Nm-re emelkedik.

A felfüggesztés esetén a chiptuning azt eredményezi, hogy a légrugók elöl 25, hátul 20 mm-rel engedik közelebb a talajhoz a karosszériát. Meglepő módon alakulnak a tuningcsomag árai, a motor erősítése 1000 euróba kerül, a felfüggesztés tuningja 1740 euró, a nagyobb teljesítményhez passzoló növelt teljesítményű fékrendszer (lyuggatott 380 mm átmérőjű 34 mm vastag féktárcsák) 4900 euró, de lehet kérni 405 mm-es, 36 mm vastag féktárcsákat is további 1500 euró felár ellenében. Tehát olcsón lehet felgyorsítani az autót, de ahhoz, hogy az meg is álljon, már mélyebben kell a pénztárcába nyúlni. Az MTM egyébként rengeteg féle és formájú könnyűfém felnit is kínál az ügyfeleknek.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!