Ízléses a belső, a magas üléspozíció jó kilátást biztosít. Fotó: Balogh Bence

Hibrid offenzíváját egyszerre három modellel indította a Renault, a Megane mellett a Clio és a Captur is elérhető E-Tech hajtással. Utóbbié teljesen megegyezik a Megane-éval, mégsem működnek egyformán. A magasabb építésű, viszont könnyebb, 1564 kg-os crossover nálunk csak 46 km-t tudott megtenni egy feltöltéssel. Mivel hasonlóak voltak a körülmények, az 1,0 literrel magasabb tesztfogyasztás (6,2 l/100 km) is a karosszéria számlájára írható, hiszen a gyár is 0,1 literrel nagyobb étvágyúként tartja számon.

Fürge, de kevésbé takarékos a Captur a Megane Grandtouréval megegyező hajtáslánccal

A konnektoros hibrid hajtás beváltja a hozzá fűzött reményeket, városon kívül is gyakran hajt a villanymotor. Ereje bőséges, és ez a kormányon is érezhető, mégsem a hajtási befolyás, hanem városi autóként a szintetikusabb visszajelzés az oka, hogy egy árnyalatnyival kevésbé élvezetesen vezethető. Az érezhetően feszesebb rugózás ellenére kanyarsebessége is elmarad a Megane Grandtourétól, ahogy a mutatós, elektronikus irányváltó is lassabban kapcsol. Városban persze praktikusabb, és kis méretei ellenére tágas helyet kínál, az E-Tech 10 849 000 Ft-os alapárával túlságosan közel áll nagyobb testvéréhez.

Alapáron jár a kéttónusú fényezés, a többféle árnyalatban választható dekorbetétek felára 45 000 Ft