„Nagyszerű hétvégén vagyunk túl, nagyon örülök az itteni teljesítményüknek. Nagyon jó hír, hogy fejlődünk és az autó is gyorsabb, mint tavaly volt. Nagyon élveztem a versenyt, jó mulatság volt és szép emléke ez a 10 éve pont itt megszerzett junior bajnoki címemnek.” – szögezte le Sebastien Ogier.

Az M-Sport franciájának nagyon ment a versenyzés a Tour de Corse aszfaltos útjain. Már a nyitó gyorsaságin az élre állt és ahogy növelte előnyét nem nagyon kellett félnie a vetélytársaktól. Thierry Neuville szorongathatta volna meg, de a belgának meggyűlt a baja a Hyundaijal, aminek a nehéz beállítása miatt nem tudott Ogier nyomába érni.

A záró szakaszokon ráadásul még Ott Tanak is kielőzte Neuville-t, s ezzel a Toyotához került a második helyezés. Ezzel azonban még közel sem értek véget a Hyundai belga pilótájának megpróbáltatásai. Az utolsó szakaszon, a Power Stage-en, motorproblémái akadtak, így végül kénytelen volt beérni a bronzérmes helyezéssel.

Dani Sordo a negyedik helyen vitt célba autóját. Ezt a helyet annak köszönhette a spanyol, hogy a Toyotával versenyző Esapekka Lappi letért az útról és azáltal a negyedikről a hetedik helyre esett vissza. Később visszaküzdötte magát a finn pilóta és meg is nyerte a Power Stage-et és a vele járó extra pontokat. A célba azonban csak a hatodik helyen ért be Elfyn Evans mögött. Andreas Mikkelsen nem tudta tartani a tempót az élen haldókkal, így csak hetedik lett.

A WRC2-ben versenyző Jan Kopecky megnyerte a kategóriát a Skodával, s összetettben a nyolcadik lett. Az első tizet Kris Meeke és a francia Yoann Bonato zárja. Előbbi a Rally 2 szabályozás értelmében folytatta a ralit kiesését követően, éppúgy, ahogy a kilencszeres ralibajnok Sebastien Loeb is. A ralis legenda még pénteken hajtott be egy árokba a Citroennel, de később folytatta a versenyzést és végül a 14. helyen ért célba.

Jari-Matti Latvala is kiesett, miután nagyon lezúzta autóját a nyolcadik gyorsasági szakaszon. A Toyota finnje volt az egyetlen az élmenők között, aki nem folytatta a versenyzést (a Rally 2 szabály alatt).

A következő világbajnoki ralira három hetet kell várnunk, hiszen 2018. április 26-29. között kerül megrendezésre az Argentin Rali. 2017-ben a Korzika Ralin megszerzett győzelmét az Argentin Rali-győzelemmel fejelte meg Thierry Neuville. Nem volt sima győzelem, hiszen épphogy elorozta az elsőséget Elfyn Evanstól. A bronzérmes helyen Ott Tanak ért célba. Miután ők most is jó eredményt értek el, várhatóan Argentínában sem kell majd szégyenkezniük.

2018-as Korzika Rali eredménye
1. Sebastien Ogier (FRA) Ford Fiesta WRC 3:26:52,7
2. Ott Tanak (EST) Toyota Yaris WRC 3:27:28,8
3. Thierry Neuville (BEL) Hyundai I20 3:28:00,2
4. Dani Sordo (ESP) Hyundai I20 3:28:55,3
5. Elfyn Evans (GBR) Ford Fiesta WRC 3:28:58,8
6. Esapekka Lappi (FIN) Toyota Yaris WRC 3:29:26,2
7. Andreas Mikkelsen (NOR) Hyundai I20 3:29:36,1
8. Jan Kopecky (CZE) Skoda Fabia R5 3:37:27,5
9. Kris Meeke (GBR) Citroën C3 WRC 3:37:33,2
10.Yoann Bonato (FRA) Citroën C3 WRC 3:39:18,7

A világbajnokság állása a Korzika Rali után
1. Sebastien Ogier (FRA) M-Sport WRT 84 pont
2. Thierry Neuville (BEL) Hyundai WRT 67 pont
3. Ott Tanak (EST) Toyota Racing WRC 45 pont
4. Andreas Mikkelsen (NOR) Hyundai WRT 41 pont
5. Kris Meeke (GBR) Citroen WRT 36 pont
6. Esapekka Lappi (FIN) Toyota Racing WRC 36 pont
7. Jari-Matti Latvala (FIN) Toyota Racing WRC 31 pont
8. Dani Sordo (ESP) Hyundai WRT 30 pont

Gyártók
1. Hyundai WRT 111 pont
2. M-Sport WRT 107 pont
3. Toyota Racing WRC 93 pont
4. Citroen WRT 81 pont