Idestova hét éve versenyez a Lamborghini Huracán Super Trofeo versenyautó, bő három éve mutatták be a továbbfejlesztett EVO változatát, a 2022-es szezonban pedig már az EVO2-es változat a soros, amelynél leginkább az aerodinamikai csomagot csiszolták a mérnökök. Eközben a korábbinál karcsúbb LED-es fényszórókat szereltek be, és agresszívebbé tették az orr megjelenését is az oldalsó légterelőkkel, amelyek a karosszéria oldala mellett csökkentik a hátráltató légörvények kialakítását.

Hátul az újdonság valójában régiség, hiszen a hátsó lámpák megváltozott kialakításával a Countach modell előtt tisztelegnek a Centro Stile formatervezői. Több ponton a korábban használt sima műanyag helyett már karbont építenek be, a hátsó sárvédők egy nagy panelből készülnek, gyorsabban lehet cserélni ezt az elemet sérülés esetén.

Továbbfejlesztették a fékrendszert, a tárcsák átmérőjét 380 mm-ről 390 mm-re növelték, az áttervezett féknyergek a korábbinál nagyobb tapadási felülettel rendelkező betéteket tudnak fogadni. Nincs változás a motornál, a Győrben gyártott 5,2 literes V10-es szívómotor 620 lóerős, ami hatfokozatú X-Trac szekvenciális váltón keresztül jut el a hátsó kerekekhez. Május 28-án Le Castellet-ben (Paul Ricard versenypálya) lesz a közönségpremierje a Lamborghini Huracán Super Trofeo EVO2-esnek, amelyet adók nélkül 250 000 euróért árulnak, 2022 elejére lesz kész az EVO-ból EVO2-est csináló átalakítókészlet, annak ára még nem ismert.