Még 2020 novemberében jelentette be a Vanwall 1958 nevű brit műhely, hogy 6 példány erejéig feltámasztja a legelső Formula-1-es világbajnokságot 1958-ban megnyerő versenyautót; azóta is tart a veterán versenyautók összeszerelése kézi munkával. A műhely Nagy-Britanniában és több más piacon is rendelkezik a névhasználati jogokkal, és egyelőre nem árulta el, mik a jövőbeli tervei a 6 darab, egyenként 2 millió fontba kerülő autó legyártását követően.

Aztán ott van a PMC GmbH cégnéven működő byKolles nevű versenyistálló, akik a LeMans-prototípusok között indultak az autóikkal, a 2022-es évadban viszont már Vanwall Racing néven akartak rajthoz állni az FIA WEC világbajnokságon. Ebből azonban nem lesz semmi, mert nem sikerült időben lezárniuk az egész évadban való induláshoz szükséges homologizációt, a hírek szerint pedig nem műszaki (koronavírus-járvány miatti csúszások), hanem dokumentációs okokból. Állítólag az a probléma, hogy a német korlátolt felelősségű társaság bejegyezte a Vanwall Racing márkanevet, azonban vannak olyan versenyek a WEC-naptárban, ahol nem rendelkezik a névhasználati jogokkal.

A Vanwall Racing idén egészen biztosan nem állhat rajthoz, úgyhogy újra byKolles néven indul majd a csapat az FIA WEC világbajnokságban. A PMC GmbH tervei között egyébként szerepelt, hogy az LMDh kategóriában induló versenyautónak elkészíti a rendszámos, közúton is használható változatát, ez a projekt most a névhasználat körüli problémák miatt jegelve lett.