A McLaren Artura sportkocsi nagy újdonsága a plug-in hibrid hajtással segített V6-os biturbó, amiből csak a belső égésű motort veszi át az FIA GT4-es szabályzatnak megfelelően felépített versenyautó – és annak a teljesítményét is csökkentik, hogy beleférjen a megengedett keretekbe. A villanymotort kiszolgáló akkumulátor helyére – az utastér mögé, alulra – kerül a versenyautó 110 literes benzintankja, így az autó közepénél és alacsonyan van a tömegközéppont. A hibrid rendszerről lemondás 130 kg-ot spórol, a közvetlen előd 570S GT4-es versenyautóhoz képest 100 kg-mal (!) csökken a saját tömeg, és ehhez hozzájön még a V6-os biturbó jobb gázreakciója és alacsonyabb fogyasztása, azaz később kell csak tankolni hosszú távú futamokon.

Teljesen új a váltó, ami 7 előre- és 1 hátrameneti fokozattal rendelkezik – az utcai autónak csak 8 előremeneteli fokozata van, villanymotorral tolat. A kezelést könnyítik a megvilágított kapcsolók, így éjszakai körülménye között könnyebben tudja azokat kezelni a sofőr. A szerelők munkáját segíti a hátsó karosszériaelemek új rögzítése, így azokat úgy lehet pillanatok alatt le- és felszerelni, hogy közben nem változik a hátsó légterelő pozíciója. Idén még a McLaren Arture GT4-es finomhangolásával foglalkoznak a mérnökök, de az első ügyfélautókat időben átadják a 2023-as szezon előtt.