A Hino 600-as teherautó-sorozat alapján építették meg a Toyota konszernhez tartozó haszonjármű-márka mérnökei a 2022-es Dakaron induló versenyautójukat, amelynél a legnagyobb változást a dízel-elektromos hibrid hajtás jelenti. A 8,9 literes dízelmotor önmagában 800 lóerőt és 2295 Nm-t teljesít, ehhez jön még hozzá a 280 lóerős teljesítményű villanymotor – utóbbi nyomatékát nem árulták el –, a rendszerteljesítmény 1080 lóerő.

A váltó hatfokozatú automatikus, az állandó összkerékhajtásban a központi differenciálmű zárható, terepfokozat is van. A karosszériát alumíniumból és üvegszálas műanyagból készítik, a saját tömeg így is 8,6 tonna – ebben már benne van a teljesen megtankolt, 800 liter gázolajat tartalmazó üzemanyagtartály is. A Hino legutóbb a 2020-as Dakaron indult, akkor a tíz kamion közül utolsó helyen futottak be a célba.