Az Aprilia RSV4 tudását a versenyrészleg és MotoGP-elemek segítségével fokozták a végletekig a márka első, 30 évvel ezelőtti világbajnoki címére emlékező, 100 darabos Xtrenta (X30) limitált szériánál. Ugyanazok a karbon légterelők, mint a versenygépnél, még a lengőkar alatti szárnyat is átveszik; a leszorító-erő 25%-kal nő a normál RSV4-hez képest, miközben 4%-kal csökken a légellenállás. A V4-es blokk teljesítményét megnövelt sűrítéssel és az SC-Project által gyártott egyedi karbon-titánium kipufogóval 230 lóerőre emelik, opciósan titánium MotoGP hangtompító is kérhető lesz, a saját tömeget 166 kg-ra csökkentik. Egyedi hangolású az Öhlins felfüggesztés, a 330 mm-es első tárcsát használó fékrendszer a Brembo csúcsmodellje. A kovácsolt magnézium Marchesini M7R GENESI felnik 2 kg-ot takarítanak meg az alufelnikhez képest, Pirelli Diablo SBK slick gumikat adnak elöl SC-1, hátul SC-X keverékkel. A megjelenés az 1992-es bajnok-gépre utal, amivel Lorenzo Salvadori megnyerte a 125 köbcentis géposztályt. A 100 példányban készülő Aprilia RSV4 Xtrenta nettó 50 000 euróba kerül.